میزان درآمد نصب پکیج و کولر گازی چقدر است؟
نوشته شده توسط : پریسا راد
همانطور كه مي دانيد امروزه در بسياري از منازل از پكيج ديواري به جاي ديگر لوازم گرمايشي مانند بخاري، آبگرمكن و غيره استفاده مي شود همچنين استفاده و نصب كولر گازي نيز رشد بسياري داشته و همه اين عوامل نشان از بازار كار رو به رونق نصب پكيج ديواري و كولر گازي مي دهد. با توجه به افزايش تقاضا براي نصب پكيج و كولر گازي بدون شك درآمد شغل نصب كولر گازي همچنين شغل نصاب پكيج ديواري افزايش خواهد يافت و در چنين شرايطي نياز به نيروي متخصص و حرفه اي كه مهارت لازم در نصب انواع مدل ها و برندهاي پكيج و كولر گازي را داشته باشد بيش از پيش احساس مي شود.
 
چگونه وارد بازار كار پكيج ديواري و كولر گازي شويم؟
 
براي ورود به بازار كار نصب پكيج ديواري و نصب كولر گازي بايد اطلاعات كاملي درباره انواع مدل هاي پكيج و كولر گازي، طريقه نصب آنها، طريقه لوله كشي و برق كشي در آنها و بسياري از مطالب ديگر داشته باشيد. در واقع بايد گفت هر چه ميزان دانش و مهارت شما در اين زمينه بيشتر باشد بدون شك بهتر مي توانيد به اين مشاغل ورود كرده و به درآمدزايي بپردازيد. به طور كلي با افزايش سطح دانش و مهارت حرف بيشتري در بازار اين مشاغل خواهيد داشت.
 
بهترين راه براي رسيدن به اين دانش و مهارت گذراندن دوره هاي آموزش نصب كولر گازي و نصب پكيج ديواري در آموزشگاه معتبر است. چرا كه در اين دوره هاي آموزشي به صورت كاملا تخصصي و حرفه اي كليه مراحل و نكات لازم براي نصب صحيح انواع كولر گازي و پكيج ديواري آموزش داده خواهد شد. البته براي گذراندن دوره هاي فوق بايد دقت نظر داشته باشيد و آموزشگاهي را انتخاب نماييد كه به صورت كاملا تخصصي به آموزش نصب پكيج ديواري و كولر گازي بپردازد. زيرا متاسفانه بسياري از آموزشگاه ها تنها به آموزش آكادميك اين مطالب پرداخته و به صورت عملي به اين موضوعات نمي پردازند، در ادامه به معرفي بهترين آموزشگاه برگزار كننده دوره هاي فوق خواهيم پرداخت.
 
چگونه در بازار كار نصب كولر گازي و پكيج ديواري درآمد زايي كنيم؟
 
براي افزايش درآمد نصب پكيج و كولر گازي ترفندهاي متفاوتي وجود دارد كه ادامه به بررسي چند ترفند خواهيم پرداخت.
 
ارائه خدمات نصب كولر و پكيج ديواري به صورت حرفه اي و با كيفيت
 
كيفيت ارائه خدمات يكي از مهم ترين عوامل براي موفقيت در اين مشاغل مي باشد. سعي كنيد به بهترين صورت ممكن كولر و پكيج ديواري را نصب نماييد زيرا در صورتي كه به درستي به نصب آنها نپردازيد مشكلات بسياري به وجود آمده و همين امر منجر به نارضايتي مشتري و از دست مشتريان ديگر خواهد شد. توجه داشته باشيد كه در صورتي كه خدماتي با كيفيت به مشتريان ارائه دهيد مشتريان شما افزايش يافته و همين امر مننجر به افزايش درآمد و سود شما خواهد شد
 
سرعت عمل و خوش قول بودن
 
از ديگر عوامل مهم و تاثير گذار در اين شغل سرعت عمل در كار و خوش قول بودن است. بيشتر افراد تمايل دارند كه كار نصب كولر و پكيج ديواري به زودي به پايان برسد بنابراين سعي كنيد ضمن رعايت كيفيت در كار، با سرعت عملي بيشتري به كار بپردازيد. دقت داشته باشيد كه خوش قول بودن نيز بسيار اهميت دارد، بسياري از افراد در اين شغل خوش قول نبوده و در موعد مقرر كار را به پايان نمي رسانند، همين امر منجر به نارضايتي مشتريان شده و منجر به از دست دادن مشتري مي شود. بنابراين دقت داشته باشيد كه در زمان مقرر و تعيين شده كاري با كيفيت به مشتري تحوبل دهيد.
 
ارائه قيمت مناسب و رقابتي
 
سعي كنيد قيمتي مناسب و رقابتي تر از رقبا براي خدمات خود تعيين كرده و به مشتريان ارائه دهيد. اين امر به خصوص در ماه هاي اوليه فعاليت كه مشتريان كمي داريد نقش ويژه اي در جذب مشتري داشته و منجر به افزايش درآمد و سود شما خواهد شد.
 
تبليغات
 
براي موفقيت هر چه بيشتر و جذب مشتري دراين شغل تبليغات بسياري تاثير گذار است. بنابراين تبليغات را فراموش نكنيد، مي توانيد در سايت هايي مانند ديوار و شيپور آگهي رايگان دهيد. همچنين در سايت هايي مانند استاد كار و آچاره به عنوان نصاب حرفه اي كولر و پكيج ثبت نام كرده و از طريق همكاري با اين شركت ها به معرفي خود و درآمدزايي بپردازيد.
 
همچنين مي توانيد در شبكه هاي اجتماعي مانند تلگرام و اينستاگرام تبليغات محلي كنيد يا به چاپ تراكت و بروشور و تبليغات چاپي بپردازيد.
 
درآمد نصب كولر گازي و پكيج ديواري چقدر است؟
 
در اين باره بايد گفت درآمد اين شغل متفاوت بوده و وابسته به عوامل گوناگوني از جمله ميزان مهارت و تخصص، كيفيت ارائه خدمات، ميزان تبليغات، ميزان تعاملات و ارتباطات و غيره مي باشد. به طور كلي بايد گفت در صورتي كه موارد ذكر شده رعايت گردد متوسط درآمد اين شغل مي توانيد برابر با 7 تا 15 ميليون در ماه باشد.
 
بهترين آموزشگاه براي برگزاري دوره هاي نصب كولر و پكيج ديواري كدام است؟
 
 بهترين آموزشگاه براي گذراندن دوره هاي نصب پكيج ديواري و كولر گازي آموزشگاهي است كه به صورت كاملا عملي، زير نظر اساتيد برجسته و سازمان فني حرفه اي كشور اين دوره را برگزار كرده و پس از پايان دوره مدرك رسمي فني ارائه دهد. در ميان آموزشگاه هاي فني آموزشگاه فني برق تهران يكي از بهترين آموزشگاه ها در اين زمينه است كه با رعايت موارد ذكر شده و بهترين تعرفه و قيمت دوره هاي آموزش نصب كولر گازي و آموزش نصب پكيج ديواري را برگزار مي نمايد.
 
اين آموزشگاه در كارگاه هاي مجهز دوره هاي فوق را برگزار مي نمايد. هدف فني برق از برگزاري دوره هاي فوق تربيت نيروي انساني ماهر براي ورود به بازار كار كولر گازي و پكيج ديواري است. كارآموزان پس از پايان دوره هاي فوق همانند استادكاري ماهر مي توانند انواع برندهاي كولر و پكيج ديواري را مانند پكيج ديواري بوتان، ايران رادياتور، كولر گازي سامسونگ، ال جي، دوو و غيره را نصب نمايند.
 
آموزشگاه فني برق علاوه بر دوره هاي فوق دوره هاي متعدد ديگري را برگزار مي نمايد، برخي از پرطرفدار ترين دوره هاي اين آموزشگاه عبارتند از:
 
 براي كسب اطلاعات بيشتر درباره اين آموزشگاه مي توانيد به وب سايت فني برق به نشاني www.fannibargh.com  مراجعه كرده و از تخفيف هاي ويژه اين آموزشگاه بهره مند شويد، همچنين مي توانيد براي دريافت مشاوره رايگان تلفني به شماره 02166121029 تماس بگيريد. در صورت تمايل براي مراجعه حضوري نيز مي توانيد به آدرس تهران، ميدان انقلاب، خيابان كارگر شمالي، بعد از چهار راه فرصت شيرازي نبش كوچه مستعلي، پلاك 2، طبقه اول مراجعه نماييد.

 





:: برچسب‌ها: درآمد نصب پکیج و کولر گازی ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: